~24JULIOL, divendres~ Festa Major al Pandora

Pandores, pandes, panteres i mixos,

Digue-ho alt, tenim l’ànima negra!*

PER LES FESTES DE POBLESEC…. que l’autogestió, la solidaritat i la dança no s’aturi!

Sopador vegà a la fresca
al Local Anarquista Pandora,
ambientat amb música Soulera*.

Divendres 24 de Juliol a partir de les 21h !

*) «Say it loud – I’m black and I’m proud», James Brown 1968 (https://www.youtube.com/watch?v=j0A_N-wmiMo)

sopador

… «I’ve worked on jobs with my feet and my hands
But all the work I did was for the other man
And now we demands a chance
To do things for ourselves
we tired of beating our heads against the wall
And working for someone else.

One thing more I got to say right here
Now, we’re people like the birds and the bees
We rather die on our feet,
Than keep living on our knees»

«Say it loud – I’m black and I’m proud»

 

One Comment

  1. Posted 13/07/2015 at 21:55 | Permalink

    Ojo q al títol posa de Juny, en lloc de Juliol!

    salut
    😉